woensdag 16 april 2014

wie ben ik?

Hallo lieve mensen,

Allereerst, superleuk dat jullie op mijn  blog kijken!

Ik wilde al een tijdje een blog maken, maar durfde dit niet zo goed
totdat ik op een blog van een vriendin kwam, die me eigenlijk wel geïnspireerd heeft,
dus hier is hij dan :)

Ik zal beginnen met iets over mezelf te vertellen

Ik ben Isa en ik ben 16 jaar oud en ik woon in Brabant.
mijn hobby's zijn sporten, winkelen, leuke dingen doen met vriendinnen, fotografie en natuurlijk blogs lezen en bloggen.

De artikels die ik ga plaatsen zullen gaan over beauty, fashion en lifestyle.
Ook heb ik een youtube kanaal waar ik filmpjes op plaats die met deze blog te maken hebben.
https://www.youtube.com/channel/UCd68nyxhsrV7ZtmTlkjO_TA
Ik zal die ook in een post op mijn blog zetten.

Als jullie vragen hebben, of suggesties van iets wat jullie graag zouden willen zien, mag je het natuurlijk altijd vragen

Veel plezier op mijn blog











10 opmerkingen:

  1. Waarom doe je deze blog???
    Je hebt amper reacties en bijna niemand bekijkt je blog.
    Je bent wel knap en je hebt een prachtig lichaam, maar wie wil je hiermee helpen????

    Gr. Mysterie X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat boeit het jou nou als zij dit leuk vind -_- ga lekker jezelf vervelen ofzo

      Verwijderen
  2. Waarom doe je deze blog???
    Je hebt amper reacties en bijna niemand bekijkt je blog.
    Je bent wel knap en je hebt een prachtig lichaam, maar wie wil je hiermee helpen????

    Gr. Mysterie X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar slaat deze reactie op ? Heeft totaal geen inbreng op haar blog en of YouTube kanaal. Buitenom het feit dat haar lichaam en of uiterlijk, Hier verder iets mee te maken hebben.

    Plus dat je het onder de naam mysterie doet zegt meer over jezelf dan over Isa.

    Groet, Dre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow Isa,
    Leuke Blog en leuke Foto's, je bent echt leuk!
    groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super je blog is echt te gek geweldige tips

    XX Mysterie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey,
    wat een leuke blog, ik kom zelf ook uit brabant :)

    lijkt het je leuk om misschien een keer een samenwerking te doen ?

    liefs, kelsey.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt jou blog is zow awesome, door jou ben ik ook mijn eigen blog begonnen!!
    XOXO ELse

    BeantwoordenVerwijderen